Aldri har din medlemskontingent vært mer viktig

Gjerpen IF feiret 100 år med brask og bram i 2018. Vi ønsker å være rigget for minst 100 år til. Vi har også fått våre Korona utfordringer noe som betyr bortfall av inntekt på kansellerte aktiviteter som dugnadsarrangement, håndballturnering, utleie av Gjerpen huset med mer.

I anledning 100 års jubileet investerte vi i Gjerpen Aktivitetspark som har blitt tatt godt i mot av alle i nærmiljøet vårt. Vi har i utgangspunktet en sunn økonomi, men disse utfordringene bekymrer oss.

Sammen kommer vi gjennom denne Korana situasjonen, og vår oppgave er å sikre at det er gode tilbud for alle våre barn og unge når krisen er over.

Vi håper derfor du vil være med på denne dugnaden og betale din medlemskontingent for 2020. Vi forlenger betalingsfristen på utsendte kontingenter, men håper de som har mulighet betaler så snart som mulig.