Tirsdagsgjengen

På tirsdager møtes «ungguttene», som de liker å kalle seg, på Gjerpenhuset til hyggelig lunsj, quiz og inne mellom er det også foredrag.

Øyvind Westli er primus motor for gjengen som teller over 30 personer. Mange av deltakerne på tirsdagslunsjen er tidligere aktive i Gjerpen IF og kan vise til gode resultater på friidrettsbanen, i fotball eller i skiløypa. Mange var også svært delaktige i å reise klubbhuset som ble innviet i 2000. 20 år senere er det hyggelig at denne gjengen bruker huset aktivt og har fått på plass en hyggelig møteplass.

Øyvind poengterer at man må ikke ha tidligere klubbmeritter for å være med. Her er det åpent for de som ønsker å være en del av Gjerpen fellesskapet. Når de har foredrag, er det ofte lokalhistorier fra tidligere tider.

Det er plass til flere grupper

Gjerpen IF er glad for at huset blir tatt i bruk og kan fungere som en sosial møteplass. Vi ønsker å være et møtepunkt i vårt nærområde. Her er det plass til mye forskjellig aktivitet. Går du med en ide om å starte opp strikkegruppe, temagrupper, gågruppe med huset som utgangspunkt osv, osv. Mulighetene er mange, ta kontakt med daglig leder på [email protected] eller på telefon 917 82009

Hvilken bilmodell som har modellen Sonatra, var det mange som visste.
Øyvind Westli er primus motor for tirsdagsgjengen